مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 03:252021-10-15سياسي

خلخال صاحب خانه حمایتی سالمندان می شود


مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از احداث مرکز روزانه و خانه حمایتی سالمندان در خلخال خبر داد.

- بهزاد ستاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل  اظهار کرد: در بازدید ازمرکز توانبخشی امید، مرکز نگهداری معلولین ذهنی مهر آفرین و کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال و طبق تصمیمات اتخاذ شده، شهرستان خلخال صاحب خانه حمایتی سالمندان می شود.

وی افزود: طبق موافقت سرپرست فرمانداری، مرکز روزانه سالمندان و خانه حمایتی در خلخال در سال 1400 ایجاد به بهره برداری می رسد و با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری شهرستان خلخال و قول مساعد همکاری با نهادهای مربوطه، خانه امید سالمندان نیز در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تشریح کرد: در سال جاری، 22 هزار نفر مشاوره روانشناختی در بیش از 91 مرکز مشاوره در استان اردبیل ارائه شده و طبق بازدید از مراکز نگهداری توانبخشی  و مرکز نگهداری معلولین ذهنی فعالیت این مراکز قابل تقدیر است.

عدم پوشش خدمات بیمه ای برای خدمات روانشناختی بزرگترین مشکل استان است ستاری ادامه داد: امسال در شهرستان خلخال به 700 نفر خدمات مشاوره ای ارائه داده شده و باتوجه به این که این خدمات تحت پوشش بیمه نیست متاسفانه خانوارها و مددجویان با مشکلات مهمی از این حیث درشهرستان خلخال و تمامی شهرهای استان اردب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلخال صاحب خانه حمایتی سالمندان می شود

خلخال صاحب خانه حمایتی سالمندان می شود