مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-15سياسي

سال هاست کسانی مانند معتمدآریا و طهماسب و جبلی پرورش نداده ایم


عادل بزدوده در آخرین روز هفته کودک ابراز تاسف می کند که به دلیل عملکرد نادرست نهادهای فرهنگی، دیگر نوجوانانی مانند فاطمه معتمد آریا، حمید جبلی یا ایرج طهماسب از دل کانون پرورش فکری بیرون نمی آیند.

- عادل بزدوده در آخرین روز هفته کودک ابراز تاسف می کند که به دلیل عملکرد نادرست نهادهای فرهنگی، دیگر نوجوانانی مانند فاطمه معتمد آریا، حمید جبلی یا ایرج طهماسب از دل کانون پرورش فکری بیرون نمی آیند.

این هنرمند با سابقه که سال هاست در زمینه کار هنری برای کودکان فعال است، با انتقاد از عملکرد ضعیف نهادهای فرهنگی مرتبط با کودکان و نوجوانان تاکید می کند که برای پرورش شهروندان مفید باید هزینه کنیم.

او در گفتگو با ایسنا ابراز تاسف می کند که بسیاری از هنرمندان فعال و نامدار گروه سنی کودک و نوجوان به اجبار از این حوزه دور مانده اند.

بزدوده می گوید: اصل و نسب ما کار کودک است ولی وقتی به اجبار از اصل خود دور می شویم، برای گذارن زندگی ناچاریم به کارهایی بپردازیم که هیچ ربطی به کار اصلی مان ندارد.

دوری ما از کار برای کودکان و نوجوانان، مرگ تدریجی است.

این کارگردان تئاتر درباره جایگاه تئاتر کودک به عنوان ابزاری برای زندگی بهتر، توضیح می دهد: بیش از 50 سال است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این موضوع را فریاد می زنیم که تئاتر فقط یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال هاست کسانی مانند معتمدآریا و طهماسب و جبلی پرورش نداده ایم

سال هاست کسانی مانند معتمدآریا و طهماسب و جبلی پرورش نداده ایم