مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-15ورزشي

اسامی محبوب ترین بازیکنان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال + جدول


دراگان اسکوچیچ در 11 بازی گذشته در تیم ملی ایران از 31 بازیکن در ترکیب تیمش بهره برده که در این بین 4 بازیکن در تمام مسابقات به میدان رفتند.

- جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران شامگاه سه شنبه در دیداری حساس به مصاف کره جنوبی، رقیب قدرتمند خود در انتخابی جام جهانی رفت و در خانه با تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد تا روند پیروزی های متوالی سرمربی کروات متوقف شود و او به رکورد دل بوسکه با تیم ملی اسپانیا دست پیدا نکند.

ایسنا نوشت؛ این 11 بازی از مهر 1399 تا مهر 1400 برگزار شده که از این تعداد، سه بازی دوستانه و هشت بازی در قالب مسابقات رسمی و در چارچوب انتخابی جام جهانی برگزار شده است که از این بین باید به دو پیروزی ارزشمند مقابل عراق، گربه سیاه سال های اخیر اشاره کرد.

آنالیز و بررسی ترکیب تیم ملی در 11 بازی گذشته با اسکوچیچ که از یک سال گذشته تاکنون برگزار شده است، نشان می دهد اسکوچیچ از 31 بازیکن مختلف در جریان دیدارهای تیم ملی بهره برده است.

از این تعداد، فقط 22 بازیکن توانستند نظر اسکوچیچ را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی جلب کنند و 9 بازیکن از جمله کریم انصاری فرد، کاپیتان دوم تیم ملی هرگز در ترکیب اصلی ایران به میدان نرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی محبوب ترین بازیکنان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال + جدول

اسامی محبوب ترین بازیکنان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال + جدول