مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-15اقتصادي

دولت ها و مجازات مخالفان انجام واکسیناسیون


پیامدهای اجتماعی و اقتصادی همه گیری 2ساله ویروس کرونا دولت ها را به فکر انداخته است تا برای کاهش اثرات زیانبار این بیماری، واکسیناسیون اجباری را در دستور کار قرار دهند و مجازات هایی اجتماعی را برای خودداری از تزریق در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کشورمان تاکنون 5 قله همه گیری بیماری کرونا را پشت سر گذاشته است و به واسطه ابتلا به ویروس کرونا هزاران هم وطن را از دست داده ایم.

تاچندی پیش دسترسی به واکسن محدود و طبق مقرراتی سخت انجام می شد اما در یکی دو ماه اخیر سرعت واردات و تزریق واکسن روند بسیار سریعی به خود گرفته است.

اکنون واکسن کرونا در دسترس همه افراد بالاتر از سن 12 سال قرار دارد و افراد می توانند با صرف زمانی اندک در صورت نداشتن مشکلات جسمی تزریق را انجام دهند.

گذشته از برخی پرسش ها که در مورد اثرگذاری همه واکسن ها مطرح می شود، در همین دوره برخی افراد هستند که با ایجاد شبه به هراس افکنی در مورد واکسیناسیون اجباری دامن می زنند و سعی می کنند تا دیدگاه مخالفت با واکسن را رواج بدهند.

همزمان با افزایش سرعت واردات واکسن، دولت سیزدهم نیز اعلام کرد مقرراتی را برای فاصله گذاری هوشمند و ارائه برخی خدمات تنها به افرادی که واکسیناسیون را انجام داده اند، تدوین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ها و مجازات مخالفان انجام واکسیناسیون

دولت ها و مجازات مخالفان انجام واکسیناسیون