مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-15سياسي

ماکت سامانه سوم خرداد به فرماندار چهارباغ اهدا شد


ماکت سامانه پدافندی سوم خرداد از طرف سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندار چهارباغ اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ شامگاه پنجشنبه سردار دودانگه معاون مهندسی هوا و فضای سپاه پاسداران ایران با فرماندار شهرستان چهارباغ دیدار کرد.

این نشست صمیمی با حضور فرمانده سپاه چهار باغ رییس جهاد کشاورزی شهرستان نماینده اداره راهداری جمعی از شوراهای اسلامی روستایی و تعدادی از خیرین و معتمدین با هدف محرومیت زدایی در فرمانداری چهارباغ با برگزار شد.

طی این نشست مشکلات شهرستانی جمله تعریض و روکش آسفالت جاده های بین روستایی فاقد شانه خاکی دارای عرض کم و ترافیک بالا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت تا در این میان از ظرفیت و کمک های سازمان هوا و فضای کشور استفاده شود.

در ادامه این نشست ماکت سامانه پدافندی سوم خرداد از طرف سازمان و هوا و فضای سپاه پاسداران به فرماندار شهرستان چهارباغ اهدا شد.

گفتنی است؛ سامانه پدافندی سوم خرداد قاتل پهبادهای آمریکایی است که نقش بسزایی در قدرت دفاعی کشورمان ایجاد کرد، این سامانه موشکی سطحی به هوا ضدهوایی (sam) میان برد بومی است که در خرداد ماه سال 1398 در ساعت 4:30 دقیقه بامداد یک پهباد پیشرفته نورثروپ گرومن آرکیو400 گلوبال هاوک را در تنگه هرمز مورد اصابت قرار داده و سرنگون نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکت سامانه سوم خرداد به فرماندار چهارباغ اهدا شد

ماکت سامانه سوم خرداد به فرماندار چهارباغ اهدا شد