مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-15پزشكي

زنگ خطر افزایش اندک بیماران جدید مبتلا به کرونا در گیلان


معاون علوم پزشکی گیلان، افزایش اندک تعداد بیماران جدید را زنگ خطری برای ورود به پیک ششم بیماری دانست و تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، افزایش اندک تعداد بیماران جدید را زنگ خطری برای ورود به پیک ششم بیماری دانست و تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش نامحسوس بستری های مبتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: از حدود 70 بستری در روز طی هفته گذشته به 100 بستری در روز رسیدیم.

وی از بستری شدن 106 بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر 371 بیمار بستری در استان گیلان داریم که 62 نفر بدحال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزایش اندک تعداد بیماران جدید را زنگ خطری برای ورود به پیک ششم بیماری دانست و تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد.

دهنادی مقدم، با بیان اینکه در همه جای دنیا ممکن است بین سه تا پنج درصد افزایش واکسن زده نیز به کرونا مبتلا شوند، خاطرنشان کرد: مردم سعی کنند در مکان های تجمع به ویژه دورهمی ها کمتر حضور پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر افزایش اندک بیماران جدید مبتلا به کرونا در گیلان

زنگ خطر افزایش اندک بیماران جدید مبتلا به کرونا در گیلان