مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-15فرهنگي

پیشکسوت و میراث بان کول فرح ایذه درگذشت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از درگذشت میراث بان کول فرح ایذه در استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از درگذشت میراث بان کول فرح ایذه در استان خوزستان خبر داد.

سید حکمت الله موسوی ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم اسدی و مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان ایذه گفت: عبدالرحیم اسدپور پیشکسوت دلسوز و میراث بان خوزستانی بود که سال ها در راه مراقبت و حفاظت از آثار تاریخی، فرهنگی کشور، عمر و جوانی خود را صرف خدمت به فرهنگ کشور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، وی گفت: وجود افراد فرهنگ دوستی مانند زنده یاد اسدی باعث غنای فرهنگی کشور می شود و فقدان این گنجینه های میراث دوست بدون تردید ضایعه ای تلخ، برای خانواده بزرگ میراث فرهنگی و همچنین علاقمندان میراث فرهنگی خواهد بود.

موسوی افزود: زنده یاد اسدی را تمامی میراث دوستان، اصحاب رسانه و مردمی که از نزدیک با او ارتباط داشتند با نام عمو بَلِیطی می شناختند؛ میراث بانی فرهیخته که از دوران کودکی و نوجوانی به واسطه زندگی در کنار آثار تاریخی کول فرح و شناخت کافی از این داشته های ارزشمند فرهنگی با علاقه، متانت، آرامش و کاملا دلسوزانه و دلنشین بازدیدکنندگان و پژوهشگران را با فرهنگ و میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت و میراث بان کول فرح ایذه درگذشت

پیشکسوت و میراث بان کول فرح ایذه درگذشت