مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-15سياسي

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا معرفی شدند


رتبه های برتر چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا روز چهارشنبه 21 مهر در مراسم اختتامیه این رویداد همزمان با نمایشگاه بین المللی تهران مدکس در مجموعه شهر آفتاب معرفی شدند.

- به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی دیبا، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا عصر چهارشنبه 21 مهر با حضور ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک تهران، مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی، ابراهیم درستی مشاور و نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف، بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر، امین مختاری دبیر جشنواره، داوران جشنواره و فعالان عرصه مد و لباس کشور در کنار برپایی نمایشگاه بین المللی تهران مدوکس، در مجموعه شهر آفتاب معرفی شدند.

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا توسط جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و به دبیری امین مختاری برگزار شد.

شیرازی در این مراسم اختتامیه این جشنواره با تاکید بر لزوم تزریق بنیه علمی به بازار گفت: جشنواره دیبا اثرگذار است و حلقه واسطه بین پوشاک و دانشگاه محسوب می شود.

امروز می خواهیم علم و تجربه را با هم تلفیق کنیم نتیجه این تلفیق این است که تولید کنندگان در کارگاه های تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا معرفی شدند

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا معرفی شدند