مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-15اجتماعي

کوتاهی آموزش و پرورش در تخلیه مدارس حریم امامزاده قاسم (ع) محمودآباد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد گفت: برای حل مشکل امامزاده قاسم (ع) باید مدارس امام خمینی و انقلاب تخلیه شود، این اداره در تخلیه مدارس کوتاهی کرده و این در حالی است که این مدارس مستهلک بوده و امکان دارد حادثه به بار بیاورد.

-  بهروز صادقی رییس ادره اوقاف و امورخیریه شهرستان محمودآباد  به مناسبت دهه وقف در  گفت وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد اظهار کرد: در شهرستان محمودآباد 350 موقوفه اعم از منفعتی و انتفاعی داریم که از این تعداد 80 بنا موقوفه منفعتی است که باید مال الاجاره آن به اوقاف پرداخت شود.

وی یکی از اساسی ترین مشکلات اداره اوقاف را عدم پرداخت به موقع مال الاجاره موقوفات منفعتی اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر مبلغ 2 میلیارد تومان مال الاجاره در شهرستان معوق مانده است که به علت پرداخت نشدن آن اجرای نیت های واقفین مسکوت باقی می ماند.

رییس ادره اوقاف و امورخیریه شهرستان محمودآباد تاکید کرد: لازم است دستگاه های دولتی مانند آموزش و پرورش، مخابرات و سایر نهادهایی که وقف هستند و مال الاجاره خود را پرداخت نکردند در اسرع وقت نسبت به پرداخت آن اقدام کنند و سایر افراد هم می توانند با پرداخت به موقع مال الاجاره از بسته های تشویقی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی آموزش و پرورش در تخلیه مدارس حریم امامزاده قاسم (ع) محمودآباد

کوتاهی آموزش و پرورش در تخلیه مدارس حریم امامزاده قاسم (ع) محمودآباد