مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-15فرهنگي

شاعر جوان هرمزگان: دلبستگی استانداران را در نسبت شان با هنرمندان باید سنجید+فیلم


جناب آقای دوستی استاندار ها آمدند و رفتند اما هیچ کدام نمی توانند حتی پنج نفر از اهالی فرهنگ هرمزگان را نام ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسلم محبی شاعر جوان هرمزگانی و مسول انجمن ادبی شعرودریا ی هرمزگان و مسؤول برگزاری مراسم بزرگداشت روز حافظ در بندرعباس،در همین مراسم طی سخنانی خطاب به استاندار جدید هرمزگان از وی خواست در زمینه شناخت بزرگان فرهنگ و ادب هرمزگان رویه ای متفاوت نسبت به استاندارهای گذشته در پیش گیرد.

    مسلم محبی که دو کتابش نامزد دریافت جوایز ملی شده است و برگزیده چندین جشنواره معتبر کشوری است خطاب به دوستی استاندار هرمزگان گفت: جناب آقای دوستی استاندارها آمدند و رفتند اما هیچ کدام نمی توانند حتی 5نفر از اهالی فرهنگ هرمزگان را نام ببرند زیرا عرقی نسبت به هرمزگان نداشتند.

وی با نام بردن از تعدادی از بزرگان فرهنگ هرمزگان مثل ابراهیم منصفی و منصور نعیمی اظهار امیدواری گفت آقای استاندار پس از چهارسال زمانی که خواست از هرمزگان برود این اسامی را بشناسد.

شاعر جوان هرمزگانی اضافه کرد:  اگر می خواهید ثابت کنید که تفاوتی میان استاندار بومی و غیربومی نیست باید نگاه متفاوتی نسبت به پیشینیان خود داشته باشید گفتنی ست مراسم بزرگداشت روز حافظ، نوزدهم مهرماه با حضور چهره های مطرح فرهنگ و هنر هرمزگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر جوان هرمزگان: دلبستگی استانداران را در نسبت شان با هنرمندان باید سنجید+فیلم

شاعر جوان هرمزگان: دلبستگی استانداران را در نسبت شان با هنرمندان باید سنجید+فیلم