مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-15سياسي

همه دستگاه ها برای تولید امنیت پای کار باشند


فرمانده انتظامی گلستان با بیان این که تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع خواهیم کرد، گفت: همه دستگاه ها باید برای تولید امنیت پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد سعید فاضل دادگر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گرگان، اظهارکرد: امنیت برای همه است و بدون آن هیچ فعالیتی امکان پذیر نخواهد بود لذا آحاد جامعه برای تولید و تامین آن باید پای کار بوده و یاریگر نیروی انتظامی باشند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه با اشاره به شعار هفته ناجا، افزود: در این هفته تلاش کردیم تا بخشی از توانمندی های نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تکنولوژی روز و کار علمی دقیق اقدامات هدفمندی در راستای هوشمندسازی و اصلاح فرآیند خدمات انجام داده که نقش بسزایی در تسهیل خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم داشته است.

فاضل دادگر با اشاره به اهمیت امنیت پایدار افزود: امنیت یک محصول است و برای تولید آن دستگاه های متولی باید با تمام وجود پای کار باشند و نیروی انتظامی هم از این محصول جمعی مراقبت می کند.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر رویکرد مطالبه گری پلیس از سازمان ها در راستای تامین نظم و امنیت، اضافه کرد: نهادهای مختلف باید نقش و سهم خود در این حوزه را بخوبی انجام دهند چرا که کم کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها برای تولید امنیت پای کار باشند

همه دستگاه ها برای تولید امنیت پای کار باشند