مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-15سياسي

هوشمندسازی پلیس برای افزایش سرعت و دقت عمل


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس به دنبال آن است که با تجهیز واحدهای خود به سامانه های هوشمند بتواند سرعت عمل و دقت عمل در ارتباط خدمات و کاهش اتلاف وقت شهروندان رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز متفاوت از گذشته پلیس فقط در ارتباط با حکومت داری مدافع حاکمان نیست علاوه بر این به مدافع نظام مقدس وظیفه خودش را در جهت حفظ امنیت کشور باید ایفا کند، به عنوان خادم مردم در مقابل مردم با رافت باید ماموریت های خودش را اجابت کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: همکارانم در همه عرصه ها خودشان را به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه و حرکت خودشان را در جهت آسایش شهروندان عنوان می کنند.

وی بیان داشت: امروز پلیس در جهت دفاع از حقوق مردم شریف در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب و اجرای سفارشات ایشان در جهت رفع مشکلات است، تکریم مردم در حوزه های مختلف امروز به عنوان یک راهبرد مورد توجه نیروی انتظامی است، اقدامات بسیار ارزنده ای در اجرای این فرمان صورت گرفته و مسیر حرکت نیروی جمهوری اسلامی در جهت نیل به هدف خودش منتقل می شود اگرچه تا آن نقطه فاصله زیادی داریم، این اصل هم در مراکز آموزشی هم در حوز ه های تخصصی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی پلیس برای افزایش سرعت و دقت عمل

هوشمندسازی پلیس برای افزایش سرعت و دقت عمل