مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-15اجتماعي

واکسیناسیون 60 درصدی گروه سنی 12 تا 18 سال/فعالیت های حضوری از نیمه آبان


از گروه دانش آموزی گروه سنی 12 تا 18 سال 60 درصد 85 درصد معلمان و کارکنان آموزش و پرورش واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی آموزش و پرورش در گفت وگوی ویژه خبری گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به هماهنگی های کاملی که با وزارت بهداشت و آموزش پزشکی دارد اقدام به بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی و برنامه ریزی شده کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات مربوط به بازگشایی از همان ابتدا با هماهنگی وزارت بهداشت صورت گرفته است لذا 85 درصد معلمان و کارکنان ما واکسینه شده اند و از گروه دانش آموزی هم 60 درصد تا 20 مهرماه واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه از گروه دانش آموزی گروه سنی 12 تا 18 سال شامل واکسیناسیون شده است، افزود: به تدریج این گروه به صورت کامل واکسینه خواهند شد، از ابتدای مهرماه در مناطق روستایی و در مناطق کم جمعیت بازگشایی انجام شد و الان سه الی چهار و نیم میلیون نفر در زمره گروهی قرار گرفتند که می توانند فعالیت حضوری داشته باشند البته این موضوع شامل مناطق روستایی می شود.

کمریی بیان کرد: این موضوع شامل مدارس کم جمعیت می شود و بر اساس گروه بندی به تدریج مدارس به صورت حضوری فعالیتشان را آغاز خواهند کرد، نیمه دوم آبان ماه فرآیندی است که با شرایطی که در کشور حاکم خواهد شد و دریافتی که از مراجع بهداشتی خواهیم داشت بازگشایی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 60 درصدی گروه سنی 12 تا 18 سال/فعالیت های حضوری از نیمه آبان

واکسیناسیون 60 درصدی گروه سنی 12 تا 18 سال/فعالیت های حضوری از نیمه آبان