مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-15سياسي

صید میگو در 700 کیلومتر مربع از آبهای هرمزگان


150 فروند لنج صیادی در 700 کیلومتر مربع از آبهای هرمزگان در حال صید میگو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی در بازدید از صید گاه میگو در شهرستان سیریک ضمن تقدیر از صیادان تلاشگر صید میگو  بر صید و صیادی اصولی و پایدار و توجه ویژه به مقررات صیادی و: همکاری بیش از پیش جامعه صیادی شریف نقش مهمی درحفظ منابع آبزیان برای نسل آینده و صید پایدار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بالغ بر 150 فروند لنج صیادی میگو گیر با بیش از  دوهزار  نفر صیاد در فصل صید میگوی امسال مشارکت خواهند داشت تصریح کرد: صید میگو هر سال در 700 کیلومتر مربع از صیدگاه های استان از بندرکوهستک شهرستان سیریک، آغاز می شود و در صیدگاه های میناب، هرمز و تولای قشم به پایان می رسد.

دریایی در ادامه و در بازدید از بندر صیادی کوهستک با تاکید بر اینکه  این بندر صیادی  نقش مهمی در خدمات رسانی به صیادان شرق استان دارد.

بر حفظ و رسیدگی منظم به بندر توسط مجری بهره بردار تاکید کرد .

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی کوهستک به بیش از 150 فروند شناور صیادی و همچین حدود 800 نفر صیاد خدمات می دهد گفت: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت های آن این بندر صیادی می تواند به عنوان پشتیبان سایت های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید میگو در 700 کیلومتر مربع از آبهای هرمزگان

صید میگو در 700 کیلومتر مربع از آبهای هرمزگان