مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-15سياسي

مذاکرات برجام نتایج خوبی داشته است


مشورت هایی درباره برجام شده و نتایج خوبی به دست آمده است از مجموع جلساتی که برگزار شده دولت به این نتیجه رسیده که شتاب زدگی در ادامه مذاکرات وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های عبادی – سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: رعایت تقوا، برپاداشتن نماز، پرداخت زکات، بخشش دیگران، صله رحم، توجه به نیاز دیگر مسلمانان و … از توصیه های این امام بزرگوار به مسلمانان است که باید همواره مورد توجه باشد.

وی ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم جدیت نیروی انتظامی در مقابله با فساد تصریح کرد: قوه قضاییه نیز در این زمینه باید رسیدگی به این پرونده ها را اولویت بخشد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: مبارزه با فساد در ایام شهادت و عزاداری ها باید مورد توجه باشد چرا که اخیراً شاهد برگزاری برخی از جلسات هستیم که به نظر می رسد تعمدی باشد.

لزوم حفظ آبروی کاندیداهای انتخاب شهردار و استاندار اصفهان وی به لزوم حفظ آبروی کاندیداهای انتخاب شهردار و استاندار اصفهان تاکید کرد و گفت: شهردار یا استاندار نشدن این افراد دلیلی برای عدم صلاحیت آنان نیست و ضروری است که از ظرفیت های این افراد در کارهای اجرایی شهر و استان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات برجام نتایج خوبی داشته است

مذاکرات برجام نتایج خوبی داشته است