مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-15سياسي

کشورهای طرف برجام بدانند ما زمان مذاکرات را تعیین می کنیم


امام جمعه اسالم با اشاره به تهدید نظامی و حمله به مراکز هسته ای از سوی کشورهای سلطه جو، گفت: کشورهای طرف برجام بدانند ما زمان مذاکرات را تعیین می کنیم.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به بیان نقش ویژه ایشان در تکمیل مسیر توحیدی انبیا الهی پرداخت و گفت: ایشان علیرغم غربت و بی مهری حتی از سوی پیروان خود تکمیل کننده این حرکت الهی بودند و زمینه را برای مواجهه امت اسلامی با غیبت امام معصوم فراهم کردند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه همراهی و همگام بودن با ولایت و امامت نشانه خداترسی و تقوا است، افزود: پیش افتادن از امر ولایت یا عقب ماندن از آن در متون دینی ما با عنوان مارق و زاهق بیان شده است یعنی کسی که تندتر از ولایت برود از مسیر حق خارج می شود و کسی که کندتر از ولایت برود نابود خواهد شد و تنها همراهان با ولایت هستند که در اتصال و پیوستگی با ولایت خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه در دوران امام حسن عسکری (ع) بعضی افراد به خود اجازه می دادند در مقابل برخی مسائل از ایشان سوال و گزارش بخواهند در حالی که این خلاف شأن امامت و امت است، گفت: متأسفانه امروز هم عده ای گمان می کنند در امور حاکمیتی و به خصوص جایگاه امام جمعه می توانند دخالت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای طرف برجام بدانند ما زمان مذاکرات را تعیین می کنیم

کشورهای طرف برجام بدانند ما زمان مذاکرات را تعیین می کنیم