مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-15ورزشي

بدمینتون بازان رعد قم روی نوار پیروزی


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم دومین هفته متوالی از کارزار مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور را با دست پر به پایان رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هشت تیم حاضر در فصل 1400 پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور دیدارهای هفته سوم را در حالی پشت سر گذاشتند که تیم رعد پدافند هوایی قم در دیداری خانگی میزبان تیم توس مسیر مشهد بود و حریف را با یک نتیجه بسیار خوب شکست داد.

نماینده بدمینتون استان قم که از دیدارهای قبلی باخت 3 بر 2 هفته نخست در بازی خانگی مقابل سیستان و بلوچستان و برتری 3 بر 2 در مسابقه خارج از خانه مقابل نماینده اراک را در کارنامه داشت، در بازی هفته سوم با حساب 4 بر 1 قاطعانه تیم توس مسیر مشهد را مغلوب کرد.

مسابقه یک نفره اول بین نمایندگان قم و مشهد را محمد پایروند بازیکن تیم رعد پدافند هوایی با نتیجه 2 بر 1 از سینا سالاری بازیکن تیم توس مسیر برد، در مسابقه انفرادی دوم نیز مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم با حساب 2 بر صفر مقابل سعید بیابانی از تیم توس مسیر به برتری دست یافت.

نخستین رقابت دو نفره دو تیم را تیم دوبل محمد پایروند و مسعود پیروزی از رعد پدافند هوایی قم با نتیجه 2 بر صفر از تیم دوبل سعید بیابانی و محمدامین اکبریان برد، ضمن اینکه در رقابت دوبل دوم، تیم دو نفره مهران شهبازی و صدرا صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدمینتون بازان رعد قم روی نوار پیروزی

بدمینتون بازان رعد قم روی نوار پیروزی