مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-15سياسي

ممنوعیت ورود لوازم کره ای، گامی برای جهش تولید و استقلال کشور است


امام جمعه نطنز با اشاره به دستور رهبر انقلاب برای ممنوعیت ورود لوازم کره ای به کشور، گفت: دستور ایشان دارای پیامی روشن و صریح در حمایت از تولیدات داخلی و گامی مهم در جهت جهش تولید و استقلال و پیشرفت کشور است لذا دولتمردان و مسؤولان عزیز باید موانع تولید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تبریک هفته معظم شهدا نبودیم که در این تریبون از محضر همه آنها عذرخواهی می کنم.

ضرورت ارتقای دادگاه بادرود به دادگستری حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار کرد:امیدوارم استاندار همچون رییس جمهور محبوب و مردمی تمام وقت در خدمت مردم استان شهیدپرور اصفهان باشند و بدانند که مردم استان اصفهان و ائمه جمعه استان اصفهان نیز حامی وی هستند.

امام جمعه نطنز در ادامه ضمن اشاره به نامه مقام معظم رهبری که خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کشور کره جنوبی شدند، تصریح کرد: این دستور مقام معظم رهبری دارای پیامی روشن و صریح در حمایت از تولیدات داخلی و گامی مهم در جهت را از سر راه تولید بردارند و علاوه بر استفاده از تولیدات داخلی مردم را نیز به استفاده بیشتر از کالاهای ساخت داخل تشویق نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود لوازم کره ای، گامی برای جهش تولید و استقلال کشور است

ممنوعیت ورود لوازم کره ای، گامی برای جهش تولید و استقلال کشور است