مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-15سياسي

ضرورت تقویت وحدت و همدلی/آذربایجان غربی جزو 5 استان امن کشور


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت و همدلی در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه ای به هفته وحدت اشاره کرد و افزود: باید با تقویت بیش از پیش وحدت بین مذاهب، اجازه فتنه افکنی به برخی از افراد ندهیم چرا که در این بُرهه زمانی، بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در آذربایجان غربی بخاطر بصیرت مردم و علمای شیعه و سنی وحدت و همدلی جاری است و باید تلاش کنیم آن را حفظ کنیم، ادامه داد: هر کسی تفرقه بیافریند به عذاب بزرگ خداوند دچار می شود و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و آذری و فارس از کارهای شیطانی است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اهل تشیع بیش از 95 درصد با اهل تسنن مشترکات دینی معنوی دارند، گفت: نباید آن پنج درصد را منشأ اختلاف قرار داد چرا که اختلافات باعث بروز مشکلات در جامعه می شود و افرادی که به اختلافات دامن می زنند، از ایادی شیطان هستند.

حجت الاسلام قریشی ضمن گرامیداشت هفته ناجا تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: نیروی انتظامی از جمله ستون های محکم امنیت جامعه است، از تمامی تلاشگران این عرصه که امنیت مردم و جامعه را تأمین می کنند قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت وحدت و همدلی/آذربایجان غربی جزو 5 استان امن کشور

ضرورت تقویت وحدت و همدلی/آذربایجان غربی جزو 5 استان امن کشور