مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-15سياسي

عجله ای برای مذاکرات هسته ای نیست/برجام فقط جزء کوچکی از سیاست خارجی است


برجام فقط جزء کوچکی از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاتاوه حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت ظهر امروز جمعه 23 مهرماه1400 در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر پاتاوه به موضوع تقوا و فضایل علمی، اخلاقی، معنوی وسیاسی امام حسن عسکری علیه السلام در کتاب بحارالان بیان کرد: اتقوا الله وَکُونُوا لَنَا زَیناً ولا تَکُونوا لَنَا شَیناً از خدا بترسید و مایه افتخار ما باشید، نه اینکه مایه شرمندگی.

این خطیب جمعه به نقل از امام عصر (عج) و ابن اثیر در خصوص خصوصیات امام حسن عسکری علیه السلام گفت: پدر بزرگوارم نوری فروزان و ماه درخشان بود که خداوند متعال آنچه را نزد خود بود برای او برگزید او راه و روش پدران بزرگوار خود را گام به گام دنبال کرد تا به شهادت رسید خلق و خوی امام حسن عسکری ع همچون خلق و خوی حضرت رسول اکرم (ص) بود.

وی افزود: سیمای ملکوتی آن حضرت معتمد عباسی ملعون خلیفه عباسی امام حسن عسکری (ع) را از مدینه به سامرا آورد و در کنار پادگان خود تحت نظر شدید قرار داد آن حضرت فرمودند؛ همه پلیدی ها را در خانه ای نهادند و کلید آن دروغ است.

امام جمعه بخش پاتاوه در خطبه سیاسی نماز با تسلیت شهادت امام حسن عسکری ع و تبریک آغاز امامت فرزند گرامیشان آن امام همام را آموزگار جزیی از سیاست خارجی ایران است نه همه آن اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجله ای برای مذاکرات هسته ای نیست/برجام فقط جزء کوچکی از سیاست خارجی است

عجله ای برای مذاکرات هسته ای نیست/برجام فقط جزء کوچکی از سیاست خارجی است