مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-15سياسي

«محرمانگی» اموال مسئولان در زمان ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص قید شد


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: «محرمانگی» بر اعلام اموال کارگذاران و مسئولان کشور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در زمان ریاست مرحوم آیت الله هاشمی قید شد.

- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: محرمانگی بر اعلام اموال کارگذاران و مسئولان کشور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در زمان ریاست مرحوم آیت الله هاشمی قید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، رییس جمهور، معاونان رییس جمهور، وزیران و همسر و فرزندان آنان قبل و بعد از خدمت، توسط رییس قوه قضاییه رسیدگی شود که بر خلاف حق، افزایش نیافته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: به دلیل جامع نبودن این اصل قانون اساسی، در مجلس هشتم و در17 اردیبهشت ماه سال 91 با پیگیری نمایندگان قانونی تصویب شد که به موجب آن تمام مقامات و کارگزاران کشوری اعم از شهردار، رییس جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس، فرمانداران و .

باید اموال خود را به قوه قضاییه اعلام کنند که این مصوبه در شورای نگهبان به دلیل مغایرت با قانون اساسی رد شد و به دلیل اصرار مجلس شورای اسلامی این مصوبه برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان ریاست آیت الله هاشمی ارسال شد اما این مصوبه حداقل سه سال در مجمع باقی ماند.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: در مجلس نهم نمایندگان بویژه من و دهقان نقندر برای تعیین تکلیف این مصوبه در مجمع تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محرمانگی» اموال مسئولان در زمان ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص قید شد

«محرمانگی» اموال مسئولان در زمان ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص قید شد