مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-15سياسي

برگزاری آیین سوگواری امام حسن عسکری(ع) در دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره)


آیین عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری علیه السلام در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

- برگزاری آیین سوگواری امام حسن عسکری(ع) در دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) ایسنا/قم آیین عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری علیه السلام در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

به مناسبت سالروز شهادت جانگداز امام حسن عسگری علیه السلام مراسم عزاداری شهادت پدر بزرگوار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باحضور اساتید، طلاب و عاشقان آن امام همام و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی دوران کرونا در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی درقم برگزار شد.

حجت الاسلام امرالله گیوی نهاوندی سخنران این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت پدر گرامی امام زمان(عج) به بیان ویژگی ها و فضائل امام حسن عسکری(ع) و نحوه آمادگی برای حکومت جهانی فرزندش حضرت مهدی(عج) پرداخت و گفت: سالروز شهادت و یا ولادت هر کدام از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فرصت مناسبی است تا پای سخنان حکمت آموز و هدایت کننده آن حضرات معصومین بنشینیم و مسیر زندگی و سعادت خود را از مکتب آنان پیدا کنیم.

وی افزود: هر کدام از ائمه اطهار(ع) برنامه خاصی برای حراست از دین الهی و تشیع داشتند، بعد از رحلت پیامبرگرامی اسلام(ع) هر گونه نقل حدیث و فضائل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ممنوع شد و کسانی که به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین سوگواری امام حسن عسکری(ع) در دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره)

برگزاری آیین سوگواری امام حسن عسکری(ع) در دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره)