مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 16:302021-10-15سياسي

89 هزار و 814 کهکیلویه و بویراحمدی به رییس جمهور نامه نوشتند


مرحله بعدی ارجاع نامه های مردمی است که دامنه آن کلیه سازمان ها، نهادها و موسسات هدف شامل وزارت خانه ها، نهاد ریاست جمهوری، استانداری و دستگاه های اجرایی، - مرحله بعدی ارجاع نامه های مردمی است که دامنه آن کلیه سازمان ها، نهادها و موسسات هدف شامل وزارت خانه ها، نهاد ریاست جمهوری، استانداری و دستگاه های اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی را در برمی گیرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت 89 هزار و 814 نامه و درخواست مردمی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود مومن نسب در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت و پردازش نامه های مردمی در سفر نهم مهرماه 1400 رییس جمهور به استان گفت: پردازش و ثبت نامه های مردمی پس از 14 روز کار بی وقفه و مستمر 16 ساعته توسط تیم حوزه بازرسی و کاربران به پایان رسید.

وی از ثبت 89 هزار و 814 نامه و درخواست مردمی در استان خبر داد و اظهار کرد: این آمار به اندازه جمعیت یکی از شهرهای بزرگ استان و نزدیک به جمعیت مرکز استان است.

وی این تعداد نامه را نسبت به تناسب جمعیت استان بی سابقه دانست و خاطرنشان کرد: ثبت این مهم یک رکورد را نشان می دهد و حامل چند پیام است از جمله اینکه مردم از رییس جمهور جدید انتظار جدید دارند و به دنبال به ثمر نشستن نیازها و خواسته های خود از طریق مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 هزار و 814 کهکیلویه و بویراحمدی به رییس جمهور نامه نوشتند

89 هزار و 814 کهکیلویه و بویراحمدی به رییس جمهور نامه نوشتند