مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-15سياسي

ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا بعد از پانزده سال به ونزوئلا می روند


اتحادیه اروپا قصد دارد برخلاف میل آمریکا و پس از پانزده سال، هیأتی از ناظران انتخاباتی را برای نظارت بر انتخابات ونزوئلا به این کشور اعزام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه اروپا قصد دارد برخلاف میل آمریکا، هیأتی را برای نظارت بر انتخابات محلی ونزوئلا به این کشور اعزام کند.

به نوشته وبگاه شبکه سی اِن اِن ، در پی تلاش های بی حاصل کشورهای غربی برای سرنگونی نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا، اعزام نمایندگان بروکسل به کاراکاس، به نوعی به رسمیت شناختن دولت قانونی مادورو خواهد بود.

این در حالی است که اتحادیه اروپا از سال 2006 نماینده ای به ونزوئلا اعزام نکرده است و به گفته آندرس اوفنهایمر ستون نویس روزنامه آمریکایی میامی هرالد ، در این مدت، بروکسل معتقد بوده انتخابات ونزوئلا به صورت سالم برگزار نمی شود.

اوفنهایمر در یادداشت خود نوشته است، احتمالاً اتحادیه اروپا پس از برگزاری انتخابات ونزوئلا اعلام می کند که تخلفی جدی در آن رخ نداده و با این کار، مادورو حصول یک پیروزی سالم را اعلام خواهد کرد.

سی اِن اِن به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت، این ها فقط نگرانی های یک ستون نویس نبوده و اتحادیه اروپا با هر انگیزه ای که داشته باشد، به مشروعیت بخشیدن به حضور مادورو در قدرت منتج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا بعد از پانزده سال به ونزوئلا می روند

ناظران انتخاباتی اتحادیه اروپا بعد از پانزده سال به ونزوئلا می روند