مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-16پزشكي

بستری بیش از 560 نفر در کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان بهاران زاهدان


رییس بیمارستان تخصصی بهاران زاهدان گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون به 2100 نفر در کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان بهاران زاهدان خدمات درمانی دارویی و روانشناختی ارائه شده است.

- عزیز الله مجاهد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: کلینیک ترک اعتیاد این بیمارستان به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی روانپزشکی استان برای بیماران وابسته به مواد و افرادی که دچار مشکل سوء مصرف مواد هستند خدمات درمانی دارویی و روانشناختی ارائه می کند.

وی گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون به 2100 نفر در کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان بهاران زاهدان خدمات درمانی دارویی و روانشناختی ارائه شده است.

مجاهد ادامه داد: برای این بیماران بعد از تشکیل پرونده و ویزیت پزشک بسته به نیاز آنان در کنار تجویز دارو جلسات روان درمانی انفرادی و گروهی تشکیل شده است و 567 نفر نیز برای درمان در بخش بستری شده اند.

وی افزود: هم اکنون بیمارستان تخصصی روانپزشکی بهاران زاهدان با دارا بودن 80 تخت بستری، در حال ارائه خدمات درمانی دارویی و غیر دارویی به هم استانی های عزیز و حتی مراجعه کنندگان از استان های مجاور است.

 رییس بیمارستان تخصصی بهاران زاهدان خاطرنشان کرد: مصرف مواد مخدر که جامعه امروزی با آن دست به گریبان است عامل بروز بسیاری از مخاطرات و آسیب های اجتماعی ازجمله: تصادفات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بیش از 560 نفر در کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان بهاران زاهدان

بستری بیش از 560 نفر در کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان بهاران زاهدان