مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-16اقتصادي

خبر مدیرکل راه و شهرسازی تهران درباره مسکن ملی


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تاکنون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران چندین هزار متر مربع اراضی تصرف شده را آزاد سازی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل محبت خواه با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به آزادسازی اراضی تصرف شده اقدام کرده است، گفت: در روزهای گذشته در منطقه دماوند ما آزاد سازی زمین ها را داشتیم و یک سری از اراضی که در تصرف بودند با همکاری دادستانی و قوه قضاییه به سیستم دولت برگشتند و در حال حاضر در اختیار دولت هستند.

او ادامه داد: این اراضی در منطقه بومهن 5 هزار متر مربع بوده و در پلاک های دماوند منطقه مهرآباد هم حدود 7 هزار هکتار آزاد سازی داشته ایم که در بسیاری از این اراضی متصرفان اقدام به ویلاسازی و دیوار کشی داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: با تاکید بر اینکه راه و شهرسازی استان تهران به هیچ عنوان در بحث تصرف اراضی کوتاه نخواهد آمد و ما تا آخرین لحظه در این حوزه مقاومت خواهیم داشت، اجازه نخواهیم داد که متصرفان در این بخش فعالیت کنند.

محبت خواه افزود: به تمامی زمین خواران این هشدار را می دهیم که به هیچ عنوان در بحث زمین خواری و تصرف اراضی کوتاه نخواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مدیرکل راه و شهرسازی تهران درباره مسکن ملی

خبر مدیرکل راه و شهرسازی تهران درباره مسکن ملی