مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-16بين الملل

ابراز تعجب مقتدی صدر نسبت به اظهارات نوری المالکی درباره انتخابات


رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به اظهارات مطرح شده اخیر رییس ائتلاف دولت قانون درباره انتخابات پارلمانی عراق ابراز تعجب کرد و آن را ناقص خواند.

- رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به اظهارات مطرح شده اخیر رییس ائتلاف دولت قانون درباره انتخابات پارلمانی عراق ابراز تعجب کرد و آن را "ناقص" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به اظهارات نوری المالکی، نخست وزیر اسبق و رهبر حزب الدعوه و همچنین رییس ائتلاف دولت قانون عراق درباره بی انصافی و عدم توازن در انتخابات پارلمانی این کشور واکنش نشان داد.

صدر در بیانیه ای گفت: بله امروز اظهاراتی (المالکی) را درباره روند انتخابات شنیدم و می توانم بگویم که از این اظهارات تعجب کردم اما باید بگوییم که این سخنان ناقص است.

وی تاکید کرد: او باید آنچه را که از دست داده است جبران کند و توصیه من به او این است که با چسبیدن به قدرت، آنچه را که از دست داده است جبران نکند؛ چراکه او آزمایش شده و موفق نشده است و کسی که آزمایش شده است بار دیگر آزموده نخواهد شد.

وی بر ضرورت اطمینان خاطر دادن به مردم عراق و فراکسیون های شرکت کننده در انتخابات در مورد آرای خود، احترام گذاشتن به انتخاب کسانی که به آنها رای دادند و رسیدگی به بی انصافی و عدم توازنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تعجب مقتدی صدر نسبت به اظهارات نوری المالکی درباره انتخابات

ابراز تعجب مقتدی صدر نسبت به اظهارات نوری المالکی درباره انتخابات