مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-16حوادث

واژگونی کامیون خاور دو مصدوم بە دنبال داشت


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان از واژگونی کامیون خاور در 5 کیلومتری محور سنندج به دهگلان خبر داد و گفت: در این حادثە دو نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/کردستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان از واژگونی کامیون خاور در 5 کیلومتری محور سنندج به دهگلان خبر داد و گفت: در این حادثە دو نفر مصدوم شدند.

مهدی خوش قدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این تصادف در تقاطع اصلی به فرعی روستای دولت آباد سنندج به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل در وسیله نقلیه به وقوع پیوست.

خوش قدم تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه با شماره ی 112 مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات صلوات آباد جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری آتش نشانی و اورژانس، نجاتگران هلال احمر به وسیله ست نجات سیار خودرو نجات راننده و سرنشین گرفتار در کامیون واژگون شده را رهاسازی نمودند و دو مصدوم را به عوامل اورژانس 115 مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سنندج به همدان لازم است رانندگان خودرو، ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی کامیون خاور دو مصدوم بە دنبال داشت

واژگونی کامیون خاور دو مصدوم بە دنبال داشت