مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-16بين الملل

امیدواری معاون نخست وزیر روسیه درباره بهبود روابط با آمریکا


معاون نخست وزیر روسیه بعد از دیدار با هیأتی آمریکایی اعلام کرد، مسکو و واشنگتن درباره وضعیت فعلی روابط دو کشور رضایت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد مسکو ضمن ابراز امیدواری درباره بهبود روابط دو کشور خواستار تقویت روابط تجاری روسیه و آمریکا شد.

بنا بر گزارش رسانه های روسیه، الکساندر اورچوک معاون نخست وزیر این کشور اعلام کرد که نه مسکو و نه واشنگتن از وضعیت کنونی روابط دو کشور رضایت ندارند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، معاون نخست وزیر روسیه بعد از دیدار جمعه (دیروز) با مقام های آمریکایی در این باره گفت: واضح است که هیچ یک از دو طرف از وضعیت فعلی روابط رضایت ندارند و نکته مهم در تمام جلسات (نمایندگان مسکو و واشنگتن) این بوده که روابط باید بهبود یابد .

الکساندر اورچوک با بیان اینکه روسیه و ایالات متحده می توانند تا پایان سال 2021 به رکورد بالایی در مناسبات تجاری برسند، گفت: ما می توانیم تا پایان سال جاری به رکورد گردش مالی در تجارت برسیم و این بسیار مثبت است .

به گفته او، گردش تجاری بین ایالات متحده و روسیه طی ماه های ژانویه تا ژوئن 2021 ، حدود 19.

8 میلیارد دلار بود.

این مقام ارشد مسکو اعلام کرد، شرکت های آمریکایی به همکاری با روسیه علاقه مند و به طور فزاینده ای مایل به کار در روسیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری معاون نخست وزیر روسیه درباره بهبود روابط با آمریکا

امیدواری معاون نخست وزیر روسیه درباره بهبود روابط با آمریکا