مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-16اقتصادي

کابوس زرد


پاییز که می شود نفس ها در شهرهای دودزده بیشتر بند می آید و اینگونه است که در این ایام چشم مردمان شهرهای صنعتی بویژه اراک به دودکش های صنایع غول پیکر است تا ببینند چه زمان دودهای زرد رنگ راهی آسمان می شوند و راه نفس شان را می بندند.

- ایسنا/مرکزی پاییز که می شود نفس ها در شهرهای دودزده بیشتر بند می آید و اینگونه است که در این ایام چشم مردمان شهرهای صنعتی بویژه اراک به دودکش های صنایع غول پیکر است تا ببینند چه زمان دودهای زرد رنگ راهی آسمان می شوند و راه نفس شان را می بندند.

پاییز و زمستان 1400 هم مستثنی از پاییز و زمستان سال های قبل نیستند، به نوعی همه ما منتظریم ببنیم که چه زمانی شیر مازوت نیروگاه و پالایشگاه شازند باز می شود تا همگی به مانند همیشه فریاد برآوریم که اینجا برای نفس کشیدن هوا کم است .

امسال آلودگی هوا از سال پیش پیشی گرفته و اوضاع آلودگی هوا بویژه در اراک و شازند خیلی خراب است.

همین شرایط مردم را نسبت به مازوت سوزی غول های صنعتی شازند حساس تر کرده و هفته گذشته چندین مرتبه فیلم هایی در فضای مجازی منتشر شد که منتشرکنندگان آنها مدعی بودند که پالایشگاه شازند در حال مازوت سوزی است، حتی حامد آجرلو عضو شورای ششم شهر اراک نیز در صحن رسمی نسبت به این وضعیت هشدار داد، اما آیا واقعا پالایشگاه شازند در حال مازوت سوزی است؟ شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس زرد

کابوس زرد