مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-16سياسي

توضیحات عضو هیات رییسه مجلس درباره محرمانگی اموال مسؤولان


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت:مصوبه ای تحت عنوان محرمانه بودن یا نبودن فهرست اموال مسؤولان در صحن علنی مجلس تصویب نشده است.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص موارد مطرح شده در زمینه طرح محرمانه شدن اموال مسؤولان اظهار داشت: موضوعات مطرح شده اشتباه است و یا عده ای قصد دارند از روی عمد برای مجلس هزینه درست کنند؛ چنین مصوبه ای در صحن علنی مجلس تصویب نشده است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اصل موضوع این است که اصلاح قانونی در کمیسیون قضایی و حقوقی صورت گرفته و آن قانون برای بهتر اجرا شدن طرح شناسایی و رصد اموال مسؤولان اعم از منقول و غیرمنقول، ریالی، دلاری و.

پیش بینی شده است و در این راستا ثبت اموال در سامانه ای صورت می گیرد و برای راستی آزمایی به چند سامانه دیگر هم مرتبط می شود.

وی ادامه داد: این سامانه ها شامل ثبت اسناد و املاک، بانک ها و مؤسسات اعتباری-مالی، وزارت اطلاعات، راهور نیروی انتظامی، سامانه بورس و دیگر سامانه های مورد نیاز می باشد.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: برای اینکه سامانه مذکور با دیگر سامانه ها مرتبط می شود گفته شده که توجه داشته باشند اطلاعات شخصی مردم با حفظ مسائل فنی و محرمانگی اطلاعات، رد و بدل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات عضو هیات رییسه مجلس درباره محرمانگی اموال مسؤولان

توضیحات عضو هیات رییسه مجلس درباره محرمانگی اموال مسؤولان