مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-16اقتصادي

امضای 440 میلیون دلار سند همکاری در همایش سرمایه گذاری «دوشنبه اینوست»


در پایان همایش بین المللی «دوشنبه اینوست 2021»، 11 سند همکاری به مبلغ بیش از 5 میلیارد سامانی (بیش از 442 میلیون دلار) به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در پایتخت تاجیکستان همایش بین المللی سرمایه گذاری تحت عنوان  دوشنبه اینوست 2021 برگزار شد که تعداد زیادی از سرمایه گذاران و تاجران خارجی و داخلی را گردهم آورد.

این همایش در چارچوب دستور امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان مبنی بر تضمین توسعه پایدار اقتصادی و بر اساس تحقق برنامه بین دولتی جامعه همسود تحت عنوان دوشنبه پایتخت فرهنگی همسود در سال 2021 برپا شد.

در ابتدای این همایش رستم امامعلی شهردار پایتخت تاجیکستان به صورت مجازی به مهمانان و شرکت کنندگان خوش آمد گفت و اظهار داشت که همایش مذکور با هدف ایجاد شرایط مطلوب برای بهبود بیشتر فضای سرمایه گذاری، توسعه تجارت، تقویت همکاری با تجار محلی و خارجی و سرمایه گذاران و همچنین توسعه اقتصادی این کشور برگزار شده است.

شهردار دوشنبه در سخنان خود همچنین خاطرنشان کرد: اجرای موثر اصلاحات اقتصادی در سال های اخیر امکان رشد مستمر اقتصاد کشور را فراهم کرده و با ارائه فرصت و امتیازات به مشاغل کوچک و متوسط منجر به ایجاد هزاران شغل جدید و کاهش قابل توجه سطح فقر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 440 میلیون دلار سند همکاری در همایش سرمایه گذاری «دوشنبه اینوست»

امضای 440 میلیون دلار سند همکاری در همایش سرمایه گذاری «دوشنبه اینوست»