مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-16حوادث

به دام افتادن 2 شکارچی غیر مجاز در بیجار


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار از دستگیری دو شکارچی که اقدام به شکار سه پرنده با قرقره در منطقه حفاظت شده بیجار کرده بودند توسط محیط بانان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار از دستگیری دو شکارچی که اقدام به شکار سه پرنده با قرقره در منطقه حفاظت شده بیجار کرده بودند توسط محیط بانان خبر داد.

علی اصغر هدایت زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این دو متخلف با کمین در حوالی روستای زردکمر و حاشیه منطقه حفاظت شده اقدام به شکار سه پرنده باقرقره کرده بودند که با رصد و هوشیاری مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.

هدایت زاده افزود: از این متخلفین علاوه بر لاشه پرنده ها، یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف و توقیف شد و پرونده متخلفین توسط واحد حقوقی صورت جلسه و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: باقرقره پرنده ای است دانه خوار، که به کبک و بلدرچین شبیه است و در پرواز نیز به کبوتر می ماند، اندازه آن ها بین 25 تا 35 سانتی متر و وزنشان بین 250 تا 400 گرم است.

هدایت زاده عنوان کرد: باقرقره به طور معمول پرنده ای مهاجر است که در بیابان ها و دشت های نیمه بیابانی و خشک زندگی می کند و در دو فصل بهار و پاییز به سرزمین های بسیار دور دست مهاجرت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دام افتادن 2 شکارچی غیر مجاز در بیجار

به دام افتادن 2 شکارچی غیر مجاز در بیجار