مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-16اقتصادي

از رتبه 23 صندوق ارزی در دنیا تا طلب 5100 میلیاردی از مالیات


رییس جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به رتبه 23 صندوق توسعه ملی ایران بین 80 صندوق ثروت جهان گفت که برنامه هایی را جهت تغییر وضعیت موجود و ارتقاء سطح صندوق توسعه ملی در دستور کار دارد.

- رییس جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به رتبه 23 صندوق توسعه ملی ایران بین 80 صندوق ثروت جهان گفت که برنامه هایی را جهت تغییر وضعیت موجود و ارتقاء سطح صندوق توسعه ملی در دستور کار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی حکمی از سوی رییس جمهوری مهدی غضفری به عنوان رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی منصوب شده و ترکیب هیات عامل نیز تغییر کرد به طوری که موحدی، میرصادقی، ابوالحسنی و عیوضلو اعضای جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی را به ریاست غضنفری تشکیل می دهند.

امروز (شنبه) جلسه تودیع و معارفه رییس جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و عضو هیات امنای صندوق توسعه ملی برگزار شد.

توصیه های میرکاظمی برای صندوق در این مراسم میرکاظمی-رییس سازمان برنامه و بودجه- با اشاره به وضعیت منابع صندوق توسعه ملی گفت که در مواردی صندوق بر منابع خود تسلط ندارد و باید این رویه به طور جدی اصلاح شود.

وی در ادامه به بخشی از اصلاحات مورد نظر اشاره داشت و افزود: لازم است اقساط عقب افتاده بانک ها به صندوق برگردد، عقب ماندگی در صنعت انرژی از ناحیه سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رتبه 23 صندوق ارزی در دنیا تا طلب 5100 میلیاردی از مالیات

از رتبه 23 صندوق ارزی در دنیا تا طلب 5100 میلیاردی از مالیات