مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-16سياسي

سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی برگزار می شود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار «اتحاد اسلامی؛ صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام» از 12 الی 17 ربیع مصادف با 27 مهرماه الی 2 آبان ماه 1400 برگزار خواهد شد.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار اتحاد اسلامی؛ صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام از 12 الی 17 ربیع مصادف با 27 مهرماه الی 2 آبان ماه 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نشست خبری سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که پیش از ظهر امروز در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، به تشریح برنامه های این دوره از کنفرانس پرداخت.

وی اظهار کرد: کنفرانس سی و پنجم در هشت محور شامل جنگ و صلح عادلانه، اخوت اسلامی و مقابله با تروریسم، آزاداندیشی دینی، پذیرش اجتهاد مذهبی و مقابل با تکفیری و افراطی گری، همدلی و همدردی اسلامی و پرهیز از تنش ها و منازعات، احترام متقابل بین مذاهب اسلامی، رعایت ادب اختلاف و پرهیز از مشاجره، حرمت شکنی و توهین، تبیین امت واحده و اتحادیه کشورهای اسلامی، فلسطین و مقاومت اسلامی و بزرگداشت آیت الله محمد علی تسخیری برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی برگزار می شود

سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی برگزار می شود