مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-16سياسي

حقوق های20 میلیونی معضلی در شهرداری همدان


برخی از نیروهای انسانی در شهرداری همدان هستند که هیچگونه مسئولیتی ندارند و گاهی حقوق بالای 20 میلیون تومان می گیرند و این یک معضل در شهرداری است.

- ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: برخی از نیروهای انسانی در شهرداری همدان هستند که هیچگونه مسئولیتی ندارند و گاهی حقوق بالای 20 میلیون تومان می گیرند و این یک معضل در شهرداری است.

حمید بادامی نجات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فیش های20 میلیونی در شهرداری و شورای شهر وجود دارد، مطرح کرد: افرادی در بدنه شهرداری هستند که در حال حاضر نه تنها هیچ کاری انجام نمی دهند بلکه در کارهای جاری و امور شهرداری اخلال ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه این افراد گاهی حقوق های 20 میلیونی و بالاتر می گیرند و نه تنها موعد بازنشستگی آنها فرا رسیده بلکه از آن عبور کرده است، تصریح کرد: این موضوع یک دغدغه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

بادامی نجات اضافه کرد: شهرداری همدان باید با این افراد تسویه حساب کند تا فضا برای جوان ترها باز شود و افرادی که انگیزه و انرژی بیشتری دارند به بدنه مدیریت شهری تزریق شوند و این به عنوان یک نقد مطرح است.

عضو شورای شهر همدان بیان کرد: افرادی که حقوق های20 یا بالای20 میلیون تومان از شهرداری دریافت می کنند و هیچ کاری نمی کنند به عنوان یک معضل هستند بنابراین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق های20 میلیونی معضلی در شهرداری همدان

حقوق های20 میلیونی معضلی در شهرداری همدان