مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-16فرهنگي

در فیلم ها صاحب قصرم و در واقعیت مستأجر!


بیوک میرزایی از بی توجهی مسوولان نسبت به شرایط معیشتی هنرمندان گله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر پیشکسوت گفت: دنیای هنر دنیای وسیعی است و فعال عرصه هنر سینما باید طوری ایفای نقش کند که در ذهن مخاطب ماندگار شود و این باورپذیری به بازیگر قوت قلب می دهد.

او افزود: اگر بتوانم در عرصه هنر طوری اثرگذار باشم که بیننده نقشم را باور کند و بپذیرد آن وقت است که می توانم بگویم به اهداف و آرزویم رسیده ام.

میرزایی ضمن قدردانی از مردم که همیشه نسبت به هنرمندان ادای دین کرده و به آنان لطف داشتند، گفت: ما قدردان مردم هستیم و از مردم انتظاری نداریم اما مسئولان حوزه هنر نسبت به بازیگران وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.

میرزایی با بیان اینکه خواسته ما غیرمعقولانه نیست، بیان کرد: مسئولان باید به مشکلات ما توجه کنند؛ چرا که عدم توجه به مشکلات هنرمندان مانع تحقق اهداف شان می شود.

وی که در ویژه برنامه سلام تهران حاضر شده بود، با ابراز گله مندی از اینکه پس از 40 سال فعالیت در عرصه هنر هنوز صاحب مسکن نشده است، ادامه داد: من پس از 4 دهه فعالیت هنوز خانه ندارم؛ در حالی که در فیلم ها صاحب ویلا و قصر هستم اما در واقعیت این طور نیست و با سه شیفت کار هنوز مستأجرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فیلم ها صاحب قصرم و در واقعیت مستأجر!

در فیلم ها صاحب قصرم و در واقعیت مستأجر!