مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-16حوادث

خودروی سرقتی به دست صاحبش رسید


رییس بازرسی پلیس راهور فاتب از دستگیری سارق خودرو در حین سرقت توسط عوامل منطقه 18 پلیس راهور فاتب خبر داد و گفت: سارق خودروی پراید که در حین تردد در شهرک ولیعصر بود پس از آنکه از خودروی مسروقه استعلام به عمل آمد قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران راهور منطقه 18 دستگیر و تحویل عوامل کلانتری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، یوسف داور جمال رییس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: تیم گشتی منطقه 18 پلیس راهور فاتب در حین گشت زنی در محدوده شهرک ولیعصر مشاهده مینمایند که خودروی سواری پراید به صورت مشکوک در حال تردد در این مسیر می باشد.

وی ادامه داد: عوامل گشتی منطقه 18 پلیس راهور فاتب از پلاک این خودرو استعلام به عمل آورده و متوجه سرقتی بودن آن می شوند و بلافاصله و به سرعت و قبل از آنکه سارق متواری گردد خودرو را متوقف و در یک اقدام سریع وی را درون خودرو دستگیر می نمایند.

داور جمال گفت: وی ابتدا از ارایه مشخصات ممانعت به عمل می آورد، ولی چون راهی برای فرار وجود نداشت و از دو طرف توسط خودرو های گشتی پلیس راهور فاتب محصور شده بود راهی جز نشستن تا آمدن عوامل کلانتری و تحویل به مراجع قضایی برایش باقی نمانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی سرقتی به دست صاحبش رسید

خودروی سرقتی به دست صاحبش رسید