مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-16حوادث

کشف و ضبط محموله حاوی 450 کیلو هرویین در ملبورن


مقامات استرالیایی با اعلام خبر توقیف 450 کیلوگرم هرویین موجود در یک کانتینر حمل و نقل در شهر ملبون این کشور، اظهار کردند که این توقیف بزرگترین کشف این ماده مخدر در خشکی در این کشور بوده است.

- مقامات استرالیایی با اعلام خبر توقیف 450 کیلوگرم هرویین موجود در یک کانتینر حمل و نقل در شهر ملبون این کشور، اظهار کردند که این توقیف بزرگترین کشف این ماده مخدر در خشکی در این کشور بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعبه های حاوی هرویین که ارزش فروش غیر قانونی آن 140 میلیون دلار تخمین زده می شود در داخل یک کانتینر حامل کاشی های سرامیکی که در 29 سپتامبر سال جاری (2021) از مالزی وارد استرالیا شده بود، شناسایی شده اند.

بر اساس گزارش ها، یک مرد مالزیایی در این رابطه متهم شناخته شده و در بازداشت به سر می برد.

پس از آنکه افسران نیروی مرزی استرالیا علامت مشخص قرمز هرویین را روی جعبه ها تشخیص دادند به بازرسان پلیس فدرال استرالیا (AFP) هشدار داده شد که 1290 بسته ماده مخدر هرویین در این کانتینر وجود دارد.

بعد از خارج کردن بسته ها و آزمایش ماده موجود در آنها مشخص شد که این ماده، هرویین است و پس از آن، مأموران کانتینر و باقی محتویات آن را به یک منطقه صنعتی در شهر تولامارینِ استرالیا منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط محموله حاوی 450 کیلو هرویین در ملبورن

کشف و ضبط محموله حاوی 450 کیلو هرویین در ملبورن