مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-16فرهنگي

یک کارگردان تئاتر: مدیریت شهری نیازهای روز هنرمندان را شناسایی کند


یک کارگردان تئاتر با اشاره به ارتباط ضعیف میان شورای شهر مشهد و بدنه اجرایی شهرداری گفت: معاونت فرهنگی باید فرهنگ و هنر شهر را بشناسد و نیازهای روز هنرمندان و هنر را شناسایی کند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر با اشاره به ارتباط ضعیف میان شورای شهر مشهد و بدنه اجرایی شهرداری گفت: معاونت فرهنگی باید فرهنگ و هنر شهر را بشناسد و نیازهای روز هنرمندان و هنر را شناسایی کند.

جواد اشکذری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتظارات هنرمندان از مدیریت شهری مشهد اظهار کرد: هر دوره شورای شهر دارای ویژگی ها، چالش ها و کمبودهایی است.

شاید بتوان وجه تمایز شورای پنجم را در علاقه کمیسیون فرهنگی شورای شهر نسبت به هنرهای مختلف مانند سینما، تئاتر و.

دانست؛ به شکلی که از نظر سخت افزاری در جهت افزایش امکانات فرهنگی شهر حرکت می کردند اما ارتباط آن ها با بدنه اجرایی شهرداری ضعیف بود.

وی ادامه داد: در واقع شورای شهر جلساتی برگزار می کرد و به دنبال ایجاد تعامل با هنرمندان بود اما ارتباط 2 طرفه ای میان آن ها و بدنه اجرایی برقرار نشده بود و هماهنگی لازم شکل نمی گرفت؛ بنابراین تضادهای فرهنگی در حوزه شهری به چشم می خورد.

به نظر من معاونت فرهنگی شهرداری اهل تعامل با هنرمندان نبوده و افراد متخصصی نبودند که بتوانند فرهنگ و هنر و هنرمندان را بشناسند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگردان تئاتر: مدیریت شهری نیازهای روز هنرمندان را شناسایی کند

یک کارگردان تئاتر: مدیریت شهری نیازهای روز هنرمندان را شناسایی کند