مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-16اجتماعي

اعلام فراخوان جشنواره ادبی «با طبیعت مهربان» در فارس


مهرواره ادبی «با طبیعت مهربان» با همکاری اداره های کل حفاظت محیط زیست فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته کودک اعلام فرخوان کرد.

- ایسنا/فارس مهرواره ادبی با طبیعت مهربان با همکاری اداره های کل حفاظت محیط زیست فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته کودک اعلام فرخوان کرد.

رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست فارس شنبه 24 مهرماه به خبرنگاران گفت: این مهرواره، در دو رده سنی 7 تا 11 سال نوخوان و نونهال و 12 تا 18 سال به ترتیب در ​ قالب های متن ادبی و خاطره و همچنین، شعر و داستان، برای تمام اعضای کانون و دانش آموزان برگزار می شود.

زهرا شفیعی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار دهم دی ماه خواهد بود و آثار باید به طور مجزا، در قالب فایل ورد (word) و با اندازه قلم 14 و نوع قلم (B Nazanin) به همراه فرم مشخصات از طریق پست الکترونیک به آدرس afarinesheadabi@yahoo.

com ارسال شود و در بخش داستان کوتاه اثر باید حداقل 700 کلمه باشد.

او با اشاره به شرایط بیان شده در این فراخوان خاطرنشان کرد: این آثار باید توسط خود اعضای کانون و دانش آموزان خلق شده و ارسال تنها یک اثر در هر بخش پذیرفته می شود.

رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی محیط زیست فارس ادامه داد: با توجه به امکان چاپ آثار برگزیده توسط دبیرخانه مهرواره، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان جشنواره ادبی «با طبیعت مهربان» در فارس

اعلام فراخوان جشنواره ادبی «با طبیعت مهربان» در فارس