مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-16اقتصادي

حفظ کشتزارهای شیراز از آسیب فاضلاب خام


مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز اعلام کرد که با تغییر مسیر زهکش های اراضی کشاورزی در این شهرستان، کشتزارها از آسیب آبیاری با فاضلاب خام، حفاظت و محصول کشت شده با استفاده از فاضلاب خام امحاء شده است.

- ایسنا/فارس مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز اعلام کرد که با تغییر مسیر زهکش های اراضی کشاورزی در این شهرستان، کشتزارها از آسیب آبیاری با فاضلاب خام، حفاظت و محصول کشت شده با استفاده از فاضلاب خام امحاء شده است.

ذبیح الله سیروسی شنبه 24 مهر با اشاره به اجرای دستور قضایی امحاء محصولات آبیاری شده با آب فاضلاب خام براساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی، به خبرنگاران گفت: بعد از تسلیم اخطار به روستاهای حاشیه شیراز در خصوص ممنوعیت استفاده از فاضلاب تصفیه نشده در کشتزارها، همه مسیرهای ورود فاضلاب منتهی به اراضی کشاورزی شناسایی شد.

او خاطرنشان کرد: طی هفته های اخیر کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان شیراز علاوه بر پایش و نظارت همیشگی، نسبت به شناسایی و نقطه یابی مسیرهای فاضلاب و زه کشی اراضی کشاورزی اقدام کرده اند.

سیروسی گفت: در نتیجه تحلیل و بررسی داده ها فاضلاب خام مازاد بر ظرفیت تصفیه خانه شماره یک شیراز، در کانال های روباز به سمت اراضی کشاورزی و دریاچه نمک (مهارلو)، جاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کشتزارهای شیراز از آسیب فاضلاب خام

حفظ کشتزارهای شیراز از آسیب فاضلاب خام