مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-16پزشكي

9 شهر گلستان در وضعیت آبی کرونایی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی صورت گرفته، 9 شهر استان در وضعیت آبی و 5 شهر در وضعیت زرد قرار دارد.

- ایسنا/گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی صورت گرفته، 9 شهر استان در وضعیت آبی و 5 شهر در وضعیت زرد قرار دارد.

ناهید جعفری ظهر امروز شنبه 24 مهرماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت نسبتاً متعادلی از نظر شیوع کرونا در استان داریم.

وی افزود: هم اکنون 181 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 39 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری و 11 نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته 22 بستری جدید در بیمارستان ها داشتیم و متأسفانه یک نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داد.

جعفری تصریح کرد: در حال حاضر شهرهای گرگان، علی آبادکتول، مینودشت، آق قلا و بندرگز در وضعیت زرد و شهرهای کردکوی، بندر ترکمن، گمیشان، گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، گالیکش، مراوه تپه و کلاله در وضعیت آبی ازلحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

وی در ادامه گفت: تاکنون یک میلیون و 17 هزار نفر معادل 70 درصد جمعیت بالای 12 سال استان، دوز اول واکسن را دریافت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 شهر گلستان در وضعیت آبی کرونایی

9 شهر گلستان در وضعیت آبی کرونایی