مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-16سياسي

ابراز نگرانی استاندار از آمار پایین واکسیناسیون در شرق و جنوب استان کرمان


متاسفانه آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و چند شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پایین است به طوری که آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم حدود 50 درصد است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: متاسفانه آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و چند شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پایین است به طوری که آمار واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم حدود 50 درصد است.

علی زینی وند ظهر امروز 24 مهرماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با یادآوری مناسبت روز دانش آموز در ابان ماه گفت: آیین 13 آبان در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

وی در ادامه درباره نحوه کار کارکنان ادارات اظهار کرد: بخشنامه جدید ساعات کار و نحوه حضور کارکنان از طریق سازمان اداری و استخدامی به زودی ابلاغ می شود اما چون استان کرمان شهر قرمز ندارد لذا دورکاری کارکنان در استان لغو شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه احتمالا اجرای بسیاری از مصوبات سامانه هوشمند که به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا می رسند از اول آبان ماه آغاز شود، در ادامه به مردم توصیه کرد: حتما واکسن کرونا را تزریق کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی استاندار از آمار پایین واکسیناسیون در شرق و جنوب استان کرمان

ابراز نگرانی استاندار از آمار پایین واکسیناسیون در شرق و جنوب استان کرمان