مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-16اقتصادي

بکارگیری همه ظرفیت ها برای توسعه ریلی/تولید داخل در راه آهن اولویت است


مدیرعامل جدید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه با اعضای هیات مدیره و معاونان راه آهن، تولید داخل را اولویت راه آهن اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، با اعضای هیات مدیره و معاونان راه آهن روز 22 مهر در ساختمان مرکزی شهدای راه آهن برگزار شد.

در این جلسه که در اولین روز حضور مدیرعامل جدید به مدت 6 ساعت برگزار شد، سید میعاد صالحی پس از تشکر از اعتماد بزرگ راه آهن اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی، می توان به اهداف بلندمدت و توسعه حمل و نقل ریلی دست یافت.

مدیرعامل جدید راه آهن با تاکید بر حمایت از رویکرد تخصصی و عملگرا در شرکت راه آهن، تلاش مضاعف همه معاونت ها و بخش ها و همچنین ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی در توسعه کشور از سوی ارکان تصمیم ساز و دستگاه های اجرایی کشور را از نکات اساسی تحول در راه آهن برشمرد.

  وی ادامه داد: باید چالش ها و ماموریت ها را از زوایای متعدد بررسی کرد تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای حصول نتیجه مطلوب انتخاب کنیم.

 صالحی گفت: نگاه و اولویت اول، حمایت از تولید داخل است و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و تأمین نیازها و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت حمل و نقل ریلی استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری همه ظرفیت ها برای توسعه ریلی/تولید داخل در راه آهن اولویت است

بکارگیری همه ظرفیت ها برای توسعه ریلی/تولید داخل در راه آهن اولویت است