مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-16ورزشي

دستاورد سفر هیئت 100 مصوبه با اعتبار 6400 میلیارد اعتبار بود


استاندار فارس با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیئت دولت به فارس، در خصوص مصوبات و دستاوردهای این سفر گفت: در مجموع 100 مصوبه با اعتبار 6هزار و 400 میلیارد تومان در این سفر برای استان به تصویب رسید.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیئت دولت به فارس، در خصوص مصوبات و دستاوردهای این سفر گفت: در مجموع 100 مصوبه با اعتبار 6هزار و 400 میلیارد تومان در این سفر برای استان به تصویب رسید.

دکتر محمد هادی بیان کرد: در این سفر در حوزه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مصوباتی از جمله تکمیل موزه دفاع مقدس، مشارکت وزارت دفاع در تکمیل آزادراه شیراز اصفهان، احیای ورزشگاه های موجود در پادگان های شیراز و استان و تهیه تجهیزات اطفاء حریق در استان فارس به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری استانداری فارس، او همچنین به مصوبات وزارت علوم تحقیقات و فناوری اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل برج فناوری پارک علم و فناوری، مساعدت به دانشکده نفت دانشگاه شیراز، تجهیز مرکز رشد لارستان از جمله مصوبات در حوزه این وزاتخانه است.

استاندار فارس عنوان کرد: در حوزه وزارت کشور نیز شاهد تصویب موضوعاتی از جمله توسعه خط غربی شماره یک قطار شهری شیراز و تکمیل خط دوم قطار شهری شیراز، تقویت ناوگان اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد سفر هیئت 100 مصوبه با اعتبار 6400 میلیارد اعتبار بود

دستاورد سفر هیئت 100 مصوبه با اعتبار 6400 میلیارد اعتبار بود