مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-16اقتصادي

ساماندهی انبارهای ضایعات در سطح شهر مشهد قطعی شد


عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران و رییس اتاق اصناف مشهد گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، بهداشتی و امنیتی در شهر مشهد، ساماندهی انبارهای ضایعات در دستور کار جدی اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا، محمود بنانژاد مشهدی ضمن اشاره به اهمیت موضوع ضایعات درصنوف اظهار کرد: کمتر از یک سال پیش با سه اتحادیه مرتبط با موضوع ضایعات شامل اتحادیه آهن و پروفیل، تولید پلاستیک و صنعت چاپ جلسات متعددی برگزارشد که این روند منجر به صدور کد آیسیک مرتبط در رسته ضایعات شد.

 رییس اتاق اصناف مشهد افزود: در گام بعدی الحاقیه ای با اعمال نظرات دستگاه های متولی نظیر اداره بهداشت، محیط زیست و شهرداری در جلسات تخصصی و کارشناسی به آیین نامه داخلی اتحادیه ها افزوده گردید که در حال انجام سیر مراحل قانونی خود برای اجرا است.

وی ادامه داد: بازرسی و پایش انبارهای ضایعات هم زمان توسط بازرسان اتاق و اتحادیه های مرتبط به صورت همه روزه و فشرده به جریان افتاد به طوری که در این مدت کوتاه بالغ بر 300 انبار از 900 انباری که شهرداری طی فهرستی در اختیار اتاق قرار داده بود، بازرسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی انبارهای ضایعات در سطح شهر مشهد قطعی شد

ساماندهی انبارهای ضایعات در سطح شهر مشهد قطعی شد