مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-17اقتصادي

همدان؛ پایتخت تاریخ و تمدن یا تخریب تمدن؟


حکایت کی بود کی بود من نبودم در این شهر پیشینه طولانی دارد.

تجربه ثابت کرده این داستان معمولا بعد از اینکه کار از کار می گذرد و ضرر و زیان های جبران ناپذیری به جا می ماند توسط برخی از دستگاه ها و مسئولان مطرح می شود و پس از مدتی، - ایسنا/همدان حکایت "کی بود کی بود من نبودم" در این شهر پیشینه طولانی دارد.

تجربه ثابت کرده این داستان معمولا بعد از اینکه کار از کار می گذرد و ضرر و زیان های جبران ناپذیری به جا می ماند توسط برخی از دستگاه ها و مسئولان مطرح می شود و پس از مدتی، کل ماجرا به فراموشی سپرده شده و مردم باید منتظر اتفاق ناگوار بعدی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این داستان تلخ اما این بار گریبان دو بنای تاریخی را گرفت که اولی به طور کامل و دیگری قسمت هایی از آن و در فاصله حدود 10 روز فرو ریخت و در خاطره ها گم شد.

مدرسه تاریخی ظفر در محله ذوالریاستین، در بافت تاریخی همدان و درست در محدوده پرونده ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان قرار داشت و بسیاری از مردم کهن شعر همدان با آن خاطرات تلخ و شیرین فراوانی از خنده ها و شیطنت های اول مهر تا اضطراب امتحان های تجدیدی شهریورماه، داشتند.

بنای بعدی خانه تاریخی دکتر شیری در خیابان جهان نما است که طبق گفته مسئولان قسمت های زیادی از شیروانی و جداره های آن توسط مالک تخریب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان؛ پایتخت تاریخ و تمدن یا تخریب تمدن؟

همدان؛ پایتخت تاریخ و تمدن یا تخریب تمدن؟