مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-17اقتصادي

«باینگان» تشنه آب است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: به دلیل خشکسالی متأسفانه تنها منبع تأمین آب شهر باینگان که یک چشمه بوده از ورودی 20 لیتر بر ثانیه به کمتر از سه لیتر بر ثانیه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، خشکسالی که امسال شهرستان پاوه با آن مواجه شد سبب کاهش آبدهی تنها هم همراه نباشد تنها منبع آب شرب شهر باینگاه از دست خواهد رفت، در این راستا برای اطلاع از برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص رفع مشکل تامین آب شرب این شهر به سراغ علی رضا کاکاوند مدیرعامل این شرکت رفته ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: به دلیل خشکسالی متأسفانه تنها منبع تأمین آب شهر باینگان که یک چشمه بوده از ورودی 20 لیتر بر ثانیه به کمتر از سه لیتر بر ثانیه رسیده است.

کاکاوند در توضیح اقدامات موقت انجام شده در این راستا به لایروبی و بهسازی چشمه و جایگزینی شناور عمودی با یک دستگاه الکتروموتور افقی (سانتریفیوژ) برای استفاده حداکثری از ظرفیت پمپاژ اشاره کرد و افزود: این اقدامات جوابگو مشکل کم آبی باینگان نیست و به برخی از محلات شهر در حال حاضر با تانکر آبرسانی سیار انجام می شود.

کاکاوند اضافه کرد: منطقه اورامانات به خصوص شهر باینگان از نظر منابع آبی زیرزمینی فقیر و ضعیف است امکان رسیدن به آب سخت است، اما کارهای مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باینگان» تشنه آب است

«باینگان» تشنه آب است