مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-17اقتصادي

برگزاری فراخوان طراحی پوستر «روز کیش»


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری فراخوان طراحی پوستر «روز کیش» با موضوع «کیش در قرن جدید» خبر داد.

- کیش- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری فراخوان طراحی پوستر روز کیش با موضوع کیش در قرن جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، شاهد نااُمیدی در جامعه بودیم، حال زمان آن فرا رسیده که بارقه نور امید و رونق اقتصادی در کالبد و روح جزیره کیش دمیده شود و شاهد رونق این جزیره مرجانی در قرن جدید باشیم.

علوی رضوی سطح برگزاری فراخوان طراحی پوستر روز کیش را در سراسر ایران عنوان کرد و افزود: تمام هنرمندان و طراحان گرافیک می توانند در فراخوان پوستر بیستم آبان، روز کیش با موضوع کیش در قرن جدید شرکت و با هم رقابت کنند.

وی بر لزوم اهمیت رعایت مقررات هنگام ارسال آثار به روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و افزود: آثار ارسالی از سوی هنرمندان در سراسر ایران نباید در جای دیگری منتشر شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: آثار برگزیده با درج نام صاحب اثر، در تمام رسانه های مکتوب، مجازی، محیطی و .

استفاده خواهد شد و ارسال اثر به منزله قبول مقررات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری فراخوان طراحی پوستر «روز کیش»

برگزاری فراخوان طراحی پوستر «روز کیش»